O wspólnym rozwoju

Rozwój umiejętności i „odnajdywanie siebie”

 

KrissKażda z nas ma naturalną potrzebę rozwoju. Taki jest proces uczenia się. Chcemy wiedzieć więcej i więcej bo wiedzę teoretyczną możemy przełożyć na praktyczną. Musimy przećwiczyć różne techniki, musimy popełniać błędy aby lepiej zrozumieć pewne rzeczy.

Na stronach Świata Fotografii Dziecięcej możecie znaleźć porady „pisane” jak i macie okazję przećwiczyć je w rzeczywistości naciskając spust migawki i następnie chwaląc się  rezultatami.

 

 

1) Korzystaj z cennych wskazówek

 

233e15c279eedd8975c1eedb0d985430

  Mamy dla Was różne tutoriale i wskazówki dotyczące fotografii wszelakiego typu, od tych technicznych np. jak fotografować w trybie manualnym czy  co to jest przysłona, przez obróbkę,  ustawienie świateł studyjnych czy konkretne wskazówki dotyczące ułożenia niemowląt, ustawienia modeli podczas sesji. Takie porady możecie znaleźć zarówno na forum w dziale „Tutoriale”  jak i na blogu Świata Fotografii Dziecięcej. Na blogu znajdziecie też ciekawe artykuły i wywiady z Mamami fotografującymi już profesjonalnie.

Kliknij, aby przejść do FORUM i dowiedzieć się więcej…

 

2) Weź udział w projekcie fotograficznym

 

oczy-zwierciadlem-duszy

Nic bardziej nie motywuje nas do działania niż konkrete zadanie w ramach projektu. Dzięki takim wyzwaniom przekraczamy własne ograniczenia, szukamy nowych motywów czy miejsc do sesji, uruchamiamy wyobraźnię. Takim miejscem na forum jest dział pt. „Projekty, wyzwania i wydarzenia”. Tutaj możecie znaleźć ciekawe projekty zarówno dłuższe jak i krótsze, cykliczne i jednorazowe. Znajdziecie też comiesięczne ćwiczenia pobudzające Waszą kreatywność. Także nie zwlekaj dłużej, bo  niecierpliwie czekamy na Wasze zdjęcia.

Kliknij, aby przejść do FORUM i dowiedzieć się więcej…

 

3) Wymieniaj się zdjęciami i doświadczeniami

 

48Jedną z kolejnych rzeczy, która może umożliwić nam  własny rozwój jest prezentowanie własnych zdjęć i poznawanie opini innych Mam na ich temat. Być może są już świetne, albo niewiele im już do świetności brakuje. Dzięki pomocy innym dowiemy się co jest już dobre a co możemy jeszcze ulepszyć i poprawić. Taką pomoc uzyskacie w dziale forum zatutułowanym „Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia.” Tutaj również możecie wypowiedzieć się na temat zdjęć innych Mam aby pomóc im polepszyć swój warsztat.

Kliknij, aby przejść do FORUM i dowiedzieć się więcej…

 

4) Zainspiruj się…

 

89059d4d083e90061eb167b1816e2ea0 Ważnym etapem nauki jest przeglądanie różnych zdjęć i odkrywanie tego co nam się podoba a co nie, co do nas przemawia: jaki typ zdjęć, kadrowania, sposób obróbki. Najlepiej jest wiadomo… odglądać zdjęcia innych fotografów. Na forum czy blogu Świata Fotografii Dziecięcej znajdziecie wszędzie mnóstwo zdjęć, linków z fajnymi stronami, wywiadów z fotografami, które pomoga Wam odnaleźć własny styl.

Kliknij, aby przejść do FORUM i dowiedzieć się więcej…

 

5) Weź udział w ciekawych dyskusjach

 

spotkanie fotomam-1Na forum w dziale pt. „Porozmawiajmy o…” możecie zadawać pytania na które poszukujecie odpowiedzi, dysutować o ważności jedych czynników nad drugimi, możecie wymieniać się uwagami, swoimi technikami, czy też sposobami które ułatwiają Wam połapanie się w ilości informacji.

Kliknij, aby przejść do FORUM i dowiedzieć się więcej…

Idź do kroku 3: Poznaj najczęstsze wątpliwości Mam… (kliknij)